دفاعیه ی پایان نامه ی کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار (بازاریابی) - نگار قناعت

 

بررسي تاثير محتواي تبليغات رسانه هاي اجتماعي و محتواي پيشبرد فروش رسانه هاي اجتماعي بر قصد رفتاري مصرف کنندگان با نقش ميانجي گري تصوير احساسي برند و تصوير عملکردي برند (موردمطالعه: مصرف کنندگان برند چري)

 

به منظور رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي جهت جلوگيري از انتشار ويروس کوويد 19 (کرونا)، اين جلسه بدون هرگونه مهمان برگزار خواهد شد.

 

ارائه کننده: نگار قناعت

 

استاد راهنما: دکتر فريبرز رحيم نيا

 

استاد مشاور: دکتر آذر کفاش پور

 

اساتيد داور : دکتر مجتبي پورسليمي

دکتر قاسم اسلامي

 

نماينده‌ي تحصيلات تکميلي: دکتر قاسم اسلامي

 

زمان: ساعت 8 روز سه شنبه 1399/06/25

 

مکان : دانشکده ي علوم اداري و اقتصادي – کلاس 114

کلینیک حقوقی دانشگاه

دوره مشترک دکتری ایران و لهستان

آموزش های عالي آزاد

tour

تور مجازی دانشکده