دفاعیه ی پایان نامه ی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (بازاریابی) - فریدون رحیمی

 

 

بررسي تاثير کيفيت خدمات بر رضايت مشتريان با ميانجي ارزش درک شده ي مشتري (مطالعه ي موردي: مراجعان انجمن وکلاي مدافع افغانستان)

 

به منظور رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي جهت جلوگيري از انتشار ويروس کوويد 19 (کرونا)، اين جلسه بدون هرگونه مهمان برگزار خواهد شد.

 

 

ارائه کننده: فريدون رحيمي

 

استاد راهنما: دکتر مجتبي پورسليمي

 

استاد مشاور: دکتر آذر کفاش پور

 

اساتيد داور : دکتر يعقوب مهارتي

دکتر محمّدمهدي فراحي

 

نماينده‌ي تحصيلات تکميلي: دکتر محمّدمهدي فراحي

 

زمان: ساعت 12 روز دو شنبه 1399/10/29

 

مکان : دانشکده ي علوم اداري و اقتصادي – کلاس 114

کلینیک حقوقی دانشگاه

دوره مشترک دکتری ایران و لهستان

آموزش های عالي آزاد

tour

تور مجازی دانشکده