دفاعیه ی پایان نامه ی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (بازاریابی) - عبدالغفور رسولی

 

بررسي تاثير کيفيت خدمات، رضايت مشتري، ارزش درک شده ي مشتري بر وفاداري با ميانجي گري کيفيت مديريت ارتباط با مشتري و تعديل گري تصوير برند (مطالعه ي موردي: مشتريان شرکت برشنا هرات)

 

به منظور رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي جهت جلوگيري از انتشار ويروس کوويد 19 (کرونا)، اين جلسه بدون هرگونه مهمان برگزار خواهد شد.

 

 ارائه کننده: عبدالغفور رسولي

 

استاد راهنما: دکتر مجتبي پورسليمي

 

استاد مشاور: دکتر آذر کفاش پور

 

اساتيد داور : دکتر يعقوب مهارتي

 

دکتر قاسم اسلامي

 

نماينده‌ي تحصيلات تکميلي: دکتر قاسم اسلامي

 

زمان: ساعت 8.30 روز چهارشنبه 1399/11/01

 

مکان : دانشکده ي علوم اداري و اقتصادي – کلاس 211

کلینیک حقوقی دانشگاه

دوره مشترک دکتری ایران و لهستان

آموزش های عالي آزاد

tour

تور مجازی دانشکده