دفاعیه ی پایان نامه ی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (بازاریابی) - فاطمه یعقوبی

 

 

بررسی تأثیر بازاریابی رابطه مند و گرایش بازاریابی بر قصد خرید مشتریان با میانجی گری تغییر رفتار مصرف کننده

 

به منظور رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي جهت جلوگيري از انتشار ويروس کوويد 19 (کرونا)، اين جلسه بدون هرگونه مهمان برگزار خواهد شد.

 

 

ارائه کننده: فاطمه یعقوبی

 

استاد راهنما: دکتر مجتبی پورسلیمی

 

استاد مشاور: دکتر آذر کفاش پور

 

اساتيد داور : دکتر قاسم اسلامی

 

دکتر علیرضا حدادیان

 

نماينده‌ي تحصيلات تکميلي: دکتر علیرضا حدادیان

 

زمان: ساعت 12 روز سه شنبه 1399/11/28

 

مکان : دانشکده ي علوم اداري و اقتصادي – کلاس 114

pazhoheshi

تفكر سيستمي در عمل

دوره مشترک دکتری ایران و لهستان

آموزش های عالي آزاد

tour

تور مجازی دانشکده