دفاعیه ی پایان نامه ی کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار (بازاریابی) - سعادت مصطفوی

 

بررسی تاثیر درک مشتری از مسئولیت اجتماعی شرکت بر رفتارهای فرانقش مشتری با میانجی گری وابستگی عاطفی به برند و نقش تعدیل گر معنویت مشتری

 

 

به منظور رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي جهت جلوگيري از انتشار ويروس کوويد 19 (کرونا)، اين جلسه بدون هرگونه مهمان برگزار خواهد شد.

 

ارائه کننده: سعادت مصطفوی

 

استاد راهنما: دکتر آذر کفاش پور

 

استاد مشاور: دکتر قاسم اسلامی

 

اساتيد داور : دکتر علیرضا خوراکیان

 

دکتر یعقوب مهارتی

 

نماينده‌ي تحصيلات تکميلي: دکتر یعقوب مهارتی

 

زمان: ساعت 10 روز چهار شنبه 1399/11/29

 

مکان : دانشکده ي علوم اداري و اقتصادي – کلاس 211

pazhoheshi

تفكر سيستمي در عمل

دوره مشترک دکتری ایران و لهستان

آموزش های عالي آزاد

tour

تور مجازی دانشکده