تاثير رفتار عجين سازي مشتريان بر تصوير برند و شهرت موسسات آموزش عالي با نقش واسط رفتار هم آفريني ارزش مشتريان
(مطالعه ي موردي: دانشگاه فردوسي مشهد)
به منظور رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي جهت جلوگيري از انتشار ويروس کوويد 19 (کرونا)، اين جلسه بدون هرگونه مهمان برگزار خواهد شد.
ارائه کننده: ضحی یوسفی
استاد راهنما: دکتر علیرضا پویا
استاد مشاور: دکتر قاسم اسلامي
اساتيد داور : دکتر آذر کفاش پور
دکتر علی شیرازی
نمايندهي تحصيلات تکميلي: دکتر علی شیرازی
زمان: ساعت 8 روز شنبه 1399/06/22
مکان : دانشکده ي علوم اداري و اقتصادي – کلاس 212