طراحي مدل انتظارات مشتريان ايراني در راستاي رشد و توسعه ي پلتفرم با رويکرد شبيه سازي عامل بنيان (مطالعه ي موردي: اينستاگرام)
به منظور رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي جهت جلوگيري از انتشار ويروس کوويد 19 (کرونا)، اين جلسه به صورت و آنلاین بدون هرگونه مهمان برگزار خواهد شد.
ارائه کننده: رضا عامري سيـاهويي
اساتيد راهنما: دکتر مصطفي کاظمي
دکتر اميد سليماني فرد
استاد مشاور: دکتر علیرضا پویا
اساتيد داور: دکتر رضا قنبری
دکتر ناصر مطهری فریمانی
دکتر روح اله باقری
نماينده ي تحصيلات تکميلي: دکتر زهرا ناجي عظيمي
زمان: ساعت 12 روز یک شنبه 1400/04/13
مکان : دانشکده ي علوم اداري و اقتصادي