آغاز ثبت‌نام دوره آموزشی بازاریابی بین‌المللی در دانشگاه فردوسی مشهد با همکاری دانشگاه کلرمونت اورنیه فرانسه

 

Poosterclermont

دوره آموزشی بازاریابی بین‌المللی (IBF) از دوره‌های مورد تائید بین‌المللی دانشگاه کلرمونت اورنیه فرانسه می‌باشد که با همکاری دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

  • 50% مطالب این دوره به‌صورت کلاس حضوری و توسط اساتید دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد و 50% دیگر توسط استادان دانشگاه کلرمونت اورنیه فرانسه به‌صورت مجازی ارائه خواهد شد.
  • دروس حضوری در طی دو ترم و در قالب 12 درس 3 واحدی تخصصی (هر ترم 6 درس و درمجموع 36 واحد) و دروس آشنایی با زبان فرانسه ارائه خواهد شد.
  • محل برگزاری کلاس‌ها دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی مشهد می‌باشد.
  • کلیه مطالب دوره (حضوری و مجازی) به زبان انگلیسی تدریس می‌شود، همچنین واحدهای آموزشی آشنایی با زبان فرانسه در دروس دوره در نظر گرفته‌شده است
  • مدت برگزاری دوره 10 ماه می‌باشد.
  • برای فارغ‌التحصیلان این دوره، توسط دانشگاه کلرمونت اورنیه فرانسه گواهینامه بین‌المللی صادر خواهد شد. این مدرک برای ادامه تحصیل درزمینهٔ های تجارت بین‌الملل در سراسر دنیا قابل‌قبول می‌باشد.

شرایط پذیرش:

  • دارا بودن مدرک کارشناسی دریکی از رشته‌های بازاریابی- مدیریت تجاری- MBA و رشته‌های مرتبط

یا دارا بودن حداقل 5 سال سابقه کاری در حوزه‌های تجارت و بازرگانی

توجه: متقاضیان پس از ثبت‌نام باید در مصاحبه علمی و انگلیسی شرکت نمایند. پذیرفته‌شدگان در صورت نیاز به بهبود سطح زبان انگلیسی، می‌بایست در دوره‌های پیش‌نیاز آموزشی زبان انگلیسی شرکت نمایند.

شهریه دوره:

 140 یورو (برای هرماه تحصیل) + 35.000.000 ریال برای هر ترم آموزش حضوری می‌باشد.

توجه: شهریه دوره‌های پیش‌نیاز زبان انگلیسی به‌صورت مجزا محاسبه و اخذ خواهد شد.

 علاقه مندان می‌توانند با واریز 500.000 ریال برای پیش ثبت‌نام و شرکت در مصاحبه علمی و انگلیسی شرکت نمایند