برگزاری آيين معارفه ويژه دانشجويان نو ورود 1397 دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی مشهد

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی مشهد، مراسم آشنایی دانشجویان نو ورود مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد سال 1397 دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی مشهد با قوانین و آیین‌نامه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی که با تلاش حوزه معاونت آموزشی فرهنگی دانشکده و تشکل های دانشجویی و انجمنهای علمی دانشکده و با حضور مسئولان، اعضای هیأت‌علمی و دانشجویان، در تاریخ سه شنبه 17/07/97 در آمفی تئاتر این دانشکده برگزار شد

در این مراسم که با استقبال دانشجویان و اعضای هیأت علمی روبرو شد، آقای دکتر عبدالرضا جوان جعفری رئیس دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه ضمن تبریک و خیرمقدم به دانشجویان نو ورود راهبرد دانشکده را دانشجو محوری اعلام کردند و از کلیه دانشجویان درخواست کردند با مطالعه کامل قوانین و مقررات مقطع تحصیلی مربوطه، با کلیه حقوق دانشجویی خود آشنا شوند تا بتوانند به نحو مطلوب از آن در طول تحصیل استفاده نمایند ایشان حق طلبی از طرف دانشجویان و پاسخگویی را وظیفه مدیران و اعضای هیئت علمی دانستند.

سپس دکتر محمّدرضا عباس زاده معاون آموزشی و فرهنگی دانشکده ضمن تبریک به دانشجویان نو ورود جهت قبولی در یکی از معتبرترین دانشگاه های ایران و تأئید سخنان ریاست دانشکده با اشاره به گروه‌های آموزشی و امکانات دانشکده توضیحاتی در خصوص مسائل آموزشی، فرهنگی و انجمن های دانشجویی فعال و متنوع دانشکده ارائه نمودند و نقش انجمن ها و تشکل های دانشجویی در فعالیت های علمی و فرهنگی دانشکده و دانشگاه را بی بدیل دانستند.

سخنران بعدی نماینده مرکز اطلاع رسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد سرکار خانم هراتیان بودند که به معرفی و تبیین نقش کتابخانه در پیشرد اهداف پژوهشی و آموزشی پرداختند و از معاون پژوهش و فناوری دانشکده و یا نماینده ایشان درخواست نمودند که برنامه بازدید و تور ویژه معرفی کتابخانه مرکزی را برای دانشجویان نو ورود برنامه ریزی نمایند.

در ادامه برنامه نماینده های انجمن ها،تشکّل ها و جهاد دانشگاهی به معرفی ویژگی های انجمن و تشکّل مربوط به خود پرداختند و از دانشجویان تقاضای همکاری نمودند.

لازم به ذکر است پس ‌از این مراسم دانشجویان نو ورود با مدیران گروه‌های آموزشی واعضای هیئت‌علمی به صورت جداگانه در ارتباط با موضوعات و مسائل مربوط به رشته های خود به گفتگو و پرسش و پاسخ پرداختند

1243