بررسي تاثير كيفيت تبليغات دهان به دهان الكترونيكي بر قصد خريد مجدد با درنظر گرفتن نقش ميانجي گري متغيرهاي رفتار مشاركتي و رضايت مشتري
(مورد مطالعه: فروشگاه زنجيره اي رفاه مشهد)
به منظور رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي جهت جلوگيري از انتشار ويروس کوويد 19 (کرونا)، اين جلسه بدون هرگونه مهمان برگزار خواهد شد.
ارائه کننده: فاطمه سادات هاشمي
استاد راهنما: دکتر مجتبی پورسلیمی
استاد مشاور: دکتر غلامرضا ملک زاده
اساتيد داور : دکتر آذر کفاش پور
دکتر محمّدمهدی فراحی
نمايندهي تحصيلات تکميلي: دکتر محمّدمهدی فراحی
زمان: ساعت 12 روز شنبه 99/06/22
مکان : دانشکده ي علوم اداري و اقتصادي – کلاس 210