بررسی تاثیر محتوای شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مشتری با میانجی گری تصدیق برند و آگاهی برند دربین مشتریان چرم مشهد
به منظور رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي جهت جلوگيري از انتشار ويروس کوويد 19 (کرونا)، اين جلسه بدون هرگونه مهمان برگزار خواهد شد.
ارائه کننده: سمانه سلطان احمدی
استاد راهنما: دکتر آذر کفاش پور
استاد مشاور: دکتر مجتبي پورسليمي
اساتيد داور : دکتر قاسم اسلامي
دکتر عليرضا حداديان
نمايندهي تحصيلات تکميلي: دکتر عليرضا حداديان
زمان: ساعت 10 روز سه شنبه 1399/06/25
مکان : دانشکده ي علوم اداري و اقتصادي – کلاس 213