بررسی تأثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رضایتمندی مشتریان با نقش میانجی گری هویت اجتماعی و ارزش درک شده مورد مطالعه محصولات لوازم خانگی شرکت ال جی در میسان
به منظور رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي جهت جلوگيري از انتشار ويروس کوويد 19 (کرونا)، اين جلسه بدون هرگونه مهمان برگزار خواهد شد.
ارائه کننده: ایاد کاظم فهد الساعدی
استاد راهنما: دکتر مجتبی پورسلیمی
استاد مشاور: دکتر یعقوب مهارتی
اساتيد داور : دکتر آذر کفاش پور
دکتر قاسم اسلامی
نمايندهي تحصيلات تکميلي: دکتر قاسم اسلامی
زمان: ساعت 8.30 روز سه شنبه 1400/04/15
مکان: دانشکده ي علوم اداري و اقتصادي