معاونت پژوهشی، پشتیبانی و توسعه منابع
دکتر مهدی مرادی
استاد، گروه حسابداری
تلفن | 051-38806372 |
رایانامه | mhd_moradi (at) um (dot) ac (dot) ir |
صفحه شخصی | prof.um.ac.ir/mhd_moradi |
وظایف و اختیارات
وظایف و اختیارات معاون پژوهشی، پشتیبانی و توسعه منابع
برنامه ریزی و نظارت بر پشتیبانی فنی سیستمها و تجهیزات رایانهای و ارتباطاتی دانشکده
مشارکت در طراحی فرایندهای دانشکده و هماهنگی استقرار سامانه های مرتبط با آن
شناسایی و اعلام خلاءها و آسیب های فرایندی، آیین نامه ای و سامانه های دانشگاه
ابلاغ آیین نامه ها به اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی دانشکده
نظارت بر رسیدگی به شکایات اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی در حوزه منابع انسانی
دبیری کمیته تخصصی نظام پیشنهادهای دانشکده
مشارکت در نیازسنجی، اجرا و سنجش اثربخشی آموزش و توانمندسازی منابع انسانی دانشکده
اداره امور ارزیابی عملکرد منابع انسانی دانشکده
رسیدگی به درخواست های مرتبط با انتصاب یا عدم اشتغال منابع انسانی دانشکده
رسیدگی به درخواست های مرتبط با تشکیلات سازمانی دانشکده در سطح پست و واحد سازمانی
اداره امور منابع انسانی، اداری و رفاهی اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی دانشکده
نظارت بر ورود و خروج اموال دانشکده
نظارت بر حسن اجرای مصوبات ابلاغی از سوی مراجع قانونی نظیر معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع و معاونت اداری و مالی
برنامه ریزی و نظارت بر امور مربوط به توسعه فیزیکی و گسترش فضاهای کالبدی و تجهیزاتی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشکده
اقدامات مربوط به ایمنی و استانداردهای مختلف در زلزله، آتش سوزی و غیره
برنامه ریزی و پیگیری تامین منابع دانشکده و تخصیص بهینه آن
شناسایی ظرفیتهای درامد زایی و رایزنی به منظور جذب منابع مالی برای دانشکده
برنامه ریزی و نظارت بر امور مربوط به تنظیم و مبادله موافقتنامه اعتبارات هزینهای و تملک داراییهای سرمایهای دانشکده
همکاری در نیازسنجی و به روزرسانی سیستم اطلاعات مدیریت
نظارت بر حسن تحقق فرایند هوشمندی رقابتی و اطلاعرسانی و کاربست نتایج حاصل از آن
نظارت بر حسن تحقق برنامه راهبردی در دانشکده و هماهنگی تصمیمات و اقدامات با آن
ایجاد هماهنگی های درون دانشکده ای در تحقق سازوکارهای تدوین، بازنگری و ارزیابی برنامه راهبردی دانشکده
تصمیم سازی و ارائه پیشنهاد جهت سیاستگذاریهای اداری، مالی و توسعه منابع دانشکده