بررسي تاثير اعتماد الكترونيك بر هويت يابي مشتري توسط برند با نقش ميانجي گري نگرش برند و تبليغات دهان به دهان الكترونيك
(مورد مطالعه: مشتريان شعب بانك ملت مشهد)
به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی جهت جلوگیری از انتشار ویروس کووید 19 (کرونا)، این جلسه بدون هرگونه مهمان برگزار خواهد شد.
ارائه کننده: سارا مبهوت
استاد راهنما: دکتر یعقوب مهارتی
استاد مشاور: دکتر آذر کفاشپور
اساتيد داور : دکتر علیرضا حدادیان
دکتر قاسم اسلامی
نمايندهي تحصيلات تکميلي: دکتر علیرضا حدادیان
زمان: ساعت 8 روز یک شنبه 99/06/16
مکان : دانشکده ي علوم اداري و اقتصادي – کلاس 210