بررسی تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رضایت مشتری با نقش واسط هویت یابی اجتماعی و ارزش درک شده
(مورد مطالعه خریداران کتاب داستانی در شهر مشهد)
به منظور رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي جهت جلوگيري از انتشار ويروس کوويد 19 (کرونا)، اين جلسه بدون هرگونه مهمان برگزار خواهد شد.
ارائه کننده: روح اله نمازی
استاد راهنما: دکتر علیرضا حدادیان
استاد مشاور: دکتر مجتبی کفاشان
اساتيد داور : دکتر مجتبی پورسلیمی
دکتر آذر کفاش پور
نمايندهي تحصيلات تکميلي: دکتر آذر کفاش پور
زمان: ساعت 10 روز یک شنبه 1399/10/21
مکان : دانشکده ي علوم اداري و اقتصادي – کلاس 114