بررسي تاثير آگاهي برند بر وفاداري برند با ميانجي گري تعهد مشتري (مطالعه ی موردي: مشتريان برند گوشي سامسونگ در شهر بابل عراق)
به منظور رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي جهت جلوگيري از انتشار ويروس کوويد 19 (کرونا)، اين جلسه بدون هرگونه مهمان برگزار خواهد شد.
ارائه کننده: محمّد عبدالحسین کاظم الفیاض
استاد راهنما: دکتر مجتبی پورسلیمی
استاد مشاور: دکتر روح اله باقری
اساتيد داور : دکتر علی شیرازی
دکتر قاسم اسلامی
نمايندهي تحصيلات تکميلي: دکتر قاسم اسلامی
زمان: ساعت 8.30 روز یک شنبه 1399/11/19
مکان : دانشکده ي علوم اداري و اقتصادي – کلاس 211