بررسي تأثير پاسخ گويي به مشتري بر رضايت مشتريان با ميانجي گري عملكرد درك شده شركت (مطالعه موردي: مشتركين شركت برشنا در شهر هرات)
به منظور رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي جهت جلوگيري از انتشار ويروس کوويد 19 (کرونا)، اين جلسه بدون هرگونه مهمان برگزار خواهد شد.
ارائه کننده: عبداللطیف سفیدروان
استاد راهنما: دکتر مجتبی پورسلیمی
استاد مشاور: دکتر فریبرز رحیم نیا
اساتيد داور : دکتر آذر کفاش پور
دکتر علیرضا حدادیان
نمايندهي تحصيلات تکميلي: دکتر علیرضا حدادیان
زمان: ساعت 12 روز یکشنبه 1399/11/19
مکان : دانشکده ي علوم اداري و اقتصادي –کلاس 211