بررسی تأثیر بازاریابی رابطه مند و گرایش بازاریابی بر قصد خرید مشتریان با میانجی گری تغییر رفتار مصرف کننده
به منظور رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي جهت جلوگيري از انتشار ويروس کوويد 19 (کرونا)، اين جلسه بدون هرگونه مهمان برگزار خواهد شد.
ارائه کننده: فاطمه یعقوبی
استاد راهنما: دکتر مجتبی پورسلیمی
استاد مشاور: دکتر آذر کفاش پور
اساتيد داور : دکتر قاسم اسلامی
دکتر علیرضا حدادیان
نمايندهي تحصيلات تکميلي: دکتر علیرضا حدادیان
زمان: ساعت 12 روز سه شنبه 1399/11/28
مکان : دانشکده ي علوم اداري و اقتصادي – کلاس 114