بررسی تاثیر درک مشتری از مسئولیت اجتماعی شرکت بر رفتارهای فرانقش مشتری با میانجی گری وابستگی عاطفی به برند و نقش تعدیل گر معنویت مشتری
به منظور رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي جهت جلوگيري از انتشار ويروس کوويد 19 (کرونا)، اين جلسه بدون هرگونه مهمان برگزار خواهد شد.
ارائه کننده: سعادت مصطفوی
استاد راهنما: دکتر آذر کفاش پور
استاد مشاور: دکتر قاسم اسلامی
اساتيد داور : دکتر علیرضا خوراکیان
دکتر یعقوب مهارتی
نمايندهي تحصيلات تکميلي: دکتر یعقوب مهارتی
زمان: ساعت 10 روز چهار شنبه 1399/11/29
مکان : دانشکده ي علوم اداري و اقتصادي – کلاس 211