جلسه دفاعيهي پاياننامهي کارشناسي ارشد
رشته ي مديريت بازرگاني – بازاريابي
تحت عنوان :
بررسی تأثیر کیفیت ادغام و ارزش درکشده ی کانال همهکاره بر وفاداری مشتری به واسطه ی رضایت و مشارکت مشتری (مورد مطالعه: مشتریان بانکهای خصوصی شهر مشهد)
به منظور رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي جهت جلوگيري از انتشار ويروس کوويد 19 (کرونا)، اين جلسه به صورت آنلاين و بدون هرگونه مهمان برگزار خواهد شد.
ارائه کننده: زینت پارسایی
استاد راهنما: دکتر قاسم اسلامي
استاد مشاور: دکتر فريبرز رحيم نيا
اساتيد داور : دکتر مجتبي پورسليمي
دکتر عليرضا حداديان
نمايندهي تحصيلات تکميلي: دکتر مجتبي پورسليمي
زمان: ساعت 12 روز دوشنبه 1400/2/13
مکان : دانشکده ي علوم اداري و اقتصادي