تاثير عناصر درک شده بازاريابي رسانه هاي اجتماعي بر دانش برند با نقش ميانجي تعامل برند با مصرف کننده (مورد مطالعه: کاربران شبکه هاي اجتماعي برندهاي گوشي هوشمند)
به منظور رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي جهت جلوگيري از انتشار ويروس کوويد 19 (کرونا)، اين جلسه به صورت آنلاین و بدون هرگونه مهمان برگزار خواهد شد.
ارائه کننده: سارا اســدي
استاد راهنما: دکتر محمّد مهرآيين
استاد مشاور: دکتر قاسم اسلامي
اساتيد داور : دکتر مجتبي پورسليمي
دکتر آذر کفاش پور
نماينده ي تحصيلات تکميلي: دکتر مجتبي پورسليمي
زمان: ساعت 10 روز سه شنبه 1400/05/05
مکان: دانشکده ي علوم اداري و اقتصادي