تأثير رسانه هاي اجتماعي بر عملکرد بازاريابي با ميانجي گري قابليت هاي سازماني در صنايع کوچک و متوسط در عراق (مطالعه ي موردي در بغداد)
به منظور رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي جهت جلوگيري از انتشار ويروس کوويد 19 (کرونا)، اين جلسه به صورت آنلاين و بدون هرگونه مهمان برگزار خواهد شد.
ارائه کننده: حسن دغيوي عبيد
استاد راهنما: دکتر مجتبي پورسليمي
استاد مشاور: دکتر آذر کفاش پور
اساتيد داور : دکتر عليرضا حداديان
دکتر قاسم اسلامي
نماينده ي تحصيلات تکميلي: دکتر قاسم اسلامي
زمان: ساعت 8 روز يک شنبه 1400/07/11
مکان : دانشکده ي علوم اداري و اقتصادي