بررسي تاثير رفتار خريد هيجاني بر عملکرد فروش با ميانجي تعلق به برند (مورد مطالعه: مشتريان فروشگاه زنجيره اي هايپرمي در مرکز پاژ مشهد)
به منظور رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي جهت جلوگيري از انتشار ويروس کوويد 19 (کرونا)، اين جلسه بصورت آنلاين بدون هرگونه مهمان برگزار خواهد شد.
ارائه کننده: منذر نعمه مهدي کعبي
استاد راهنما: دکتر آذر کفاش پور
استاد مشاور: دکتر قاسم اسلامي
اساتيد داور : دکتر فريبرز رحيم نيا
دکتر مجتبي پورسليمي
نمايندهي تحصيلات تکميلي: دکتر مجتبي پورسليمي
زمان: ساعت 12 روز چهارشنبه 1400/07/21
مکان: دانشکده ي علوم اداري و اقتصادي