بررسی تأثیر خودارجاعی بر قصد پذیرش تبلیغات خدمات گردشگری در شبکههای اجتماعی با توجه به نقش های میانجی شخصی سازی درک شده، تجاوز به حریم خصوصی درک شده و نقش تعدیل گر ارتباط محتوایی در بین گردشگران شهر مشهد
ارائه کننده : معصومه رمضانی
استاد راهنما :دکتر علیرضا حدادیان
استاد مشاور : دکتر قاسم اسلامی
اساتید داور : دکتر مجتبی پورسلیمی
دکتر غلامرضا ملک زاده
نماینده تحصیلات تکمیلی: دکتر غلامرضا ملک زاده
زمان: ساعت 12 روز چهارشنبه 22 /1402/06