بررسی همکاری  دانشگاه فردوسی مشهد  و دانشگاه ورشوی کشور لهستان

      هیئتی از دانشگاه ورشوی کشور لهستان در روز سه شنبه مورخ 26 بهمن ماه 95 با حضور در دانشکده علوم ادای و اقتصاد دانشگاه فردوسی مشهد با مسئولین دانشگاه و این دانشکده برای بررسی همکاری مشترک آموزشی بین دو دانشگاه مذاکره نمودند.

دکتر واحدیان مدیر همکاری های علمی بین المللی و امور دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه فردوسی مشهد در این نشست ضمن معرفی دانشگاه فردوسی مشهد ، اقدامات به عمل آمده در خصوص بین المللی شدن دانشگاه را تشریح نمود.

سپس دکتر جوان جعفری رئیس دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه و پروفسور نواک رئیس دانشکده اقتصاد و مدیریت ورشوی کشور لهستان ، به معرفی دانشکده ها و برنامه های آموزشی خود پرداختند که در این نشست مقرر شد براساس تفاهمات اولیه به عمل آمده،چگونگی برگزاری دوره های دکترای مشترک در رشته مدیریت بررسی و تفاهم نامه هایی تنظیم گردد.

لازم به ذکر است : سخنرانی علمی با عنوان "آینده اتحادیه اروپا" توسط پروفسور نواک رئیس دانشکده مدیرت و اقتصاد دانشگاه ورشوی کشور لهستان نیز در روز سه شنبه 26 بهمن ماه 95 در تالار مرحوم دکتر رزمی دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی مشهد با حضور اساتید دانشکده برگزار گردید که در این سخنرانی دلایل تشکیل اتحادیه اروپا ، روند تاریخی آن ، مشکلات موجود در این مسیر و سناریوهای مختلف و محتمل ادامه حیات این اتحادیه مورد بررسی قرار گرفت.

60117

60118

International

دفتر توسعه همكاری های بين‌المللی

feacoleg

آموزش های عالی آزاد

pazhoheshi

تفكر سيستمی در عمل

erland

دوره کارشناسی حسابداری

3 گروه آموزشی
31 رشته/مقطع تحصیلی
45 عضو هیات علمی
1800 دانشجو
250 دانشجوی بین المللی
9000 دانش آموخته