800913بررسی مسائل آموزشی دانشجویان دوره های مشترک دکتری با دانشگاه ورشوی لهستان

دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی مشهد در راستای توسعه دیپلماسی علمی و ارتباطات بین المللی دانشگاه، اقدام به پذیرس دانشجو در سال تحصیلی 98-97 دوره مشترک (Dual Degree) مقطع دکتری در رشته مدیریت گرایش رفتار سازمانی با دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه ورشو ی کشور لهستان بر اساس قراداد منعقد شده بین دو دانشگاه کرده است.

در این ارتباط و جهت بررسی مسائل آموزشی دانشجویان این رشته جلسه ای با حضور دکتر عباس زاده معاون آموزسی و فرهنگی دانشکده، دکتر رحیم نیا مدیر گروه مدیریت، دکتر ملک زاده معاون گروه مدیریت و دکتر خوراکیان مسئول برگزاری دوره در روز چهارشنبه دهم آبان ماه جاری در دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار گردید.

معاون آموزشی و فرهنگی دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه ضمن خیر مقدم به دانشجویان به بیان مسائل پیرامون دوره و اهمیت آن برای دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه ورشوی لهستان پرداخت و بر اهمیت توسعه توانمندی دانشجویان به عنوان دانشجویان اعزامی دانشگاه فردوسی مشهد تأکید نمود.

در ادامه جلسه که به صورت پرسش و پاسخ برگزار گردید، دانشجویان ضمن بیان درخواست های خود، خواستار مساعدت هرچه بیشتر دانشگاه جهت اعزام به کشور لهستان برای ادامه دوره شدند.

International

دفتر توسعه همكاری های بين‌المللی

feacoleg

آموزش های عالی آزاد

pazhoheshi

تفكر سيستمی در عمل

erland

دوره کارشناسی حسابداری

3 گروه آموزشی
31 رشته/مقطع تحصیلی
45 عضو هیات علمی
1800 دانشجو
250 دانشجوی بین المللی
9000 دانش آموخته