دوره آموزش تخصصی استفاده از ابزارهای تحلیل بازارهای بین المللی ITC
ویژه دانشجویان و دانش آموختگان دانشکده علوم اداری و اقتصادی

در راستای طرح مهارت افزایی و اشتغال پذیری دانشجویان و دانش آموختگان، با همکاری اتاق بازرگانی مشهد یک دوره " آموزش تخصصی استفاده از ابزارهای تحلیل بازارهای بین المللی ITC " بصورت مجازی و آنلاین ویژه دانشجویان و دانش آموختگان دانشکده علوم اداری و اقتصادی در مردادماه سال جاری برگزار می شود.
این دوره توسط مدرس مورد تایید مرکز بین المللی تجارت تدریس و گواهینامه شرکت در آن مشروط به موفقیت در آزمون، توسط این نهاد بین المللی و به زبان انگلیسی صادر خواهد شد. با توجه به فرآیند ثبت نام بین المللی این دوره و ثبت اسامی شرکت کنندگان در آکادمی مرکز بین المللی تجارت ( جهت صدور گواهینامه)، ضروری است متقاضیان، ثبت نام خود را از طریق لینک و یا کد QR ذیل، در فرم گوگل انجام داده و سپس با مرکز آموزش اتاق بازرگانی مشهد با شماره (05138842933) تماس حاصل نمایند.
این دوره آموزشی مبتنی بر استفاده از بانک های اطلاعاتی تجارت جهانی شامل : Export Potential Map ، Mac Map ، و Trade Map است و پیشنیاز ضروری ورود به بازارهای جهانی می باشد.
مدت زمات دوره 20 ساعت و در سه روز برگزار می شود و هزینه آن با تخفیف 90 درصد ( با رایزنی دانشکده و صرفا برای دانشجویان و دانش آموختگان دانشکده علوم اداری و اقتصادی) به مبلغ دو میلیون ریال (200 هزار تومان) است.
متقاضیان از طریق پست الکترونیکی (Gmail) مراحل ثبت نام و شرکت در دوره را پی گیری نمایند.

 

n4032

 

International

دفتر توسعه همكاری های بين‌المللی

feacoleg

آموزش های عالی آزاد

pazhoheshi

تفكر سيستمی در عمل

erland

دوره کارشناسی حسابداری

3 گروه آموزشی
31 رشته/مقطع تحصیلی
45 عضو هیات علمی
1800 دانشجو
250 دانشجوی بین المللی
9000 دانش آموخته