دانشگاه فردوسی مشهد در آبان 1403 میزبان دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین) خواهد بود. محورهای اصلی این همایش عبارتند از: رویکردهای نوین بازاریابی، رویکردهای نوین برندسازی و رویکردهای نوین مشتری‌مداری.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه ارسال مقاله و یا حضور در دومین همایش ملی بازاریابی (رویکرد نوین) می‌‌توانند با دبیرخانه همایش تماس حاصل فرمایند.

 

International

دفتر توسعه همكاری های بين‌المللی

feacoleg

آموزش های عالی آزاد

pazhoheshi

تفكر سيستمی در عمل

erland

دوره کارشناسی حسابداری

3 گروه آموزشی
31 رشته/مقطع تحصیلی
45 عضو هیات علمی
1800 دانشجو
250 دانشجوی بین المللی
9000 دانش آموخته