دومین همايش ملي بازاریابی (رویکرد نوین) در تاریخ 9 آبان ماه 1403 در تالار فارابی دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد. در این همایش؛ پژوهشگران و متخصصان در رشته هاي بازرگاني و بازاريابي و كسب و كار و فن آوري اطلاعات گرد هم آمدند و آخرين يافته هاي علمي در محورهاي همايش را در قالب سخنرانی و مقالات ارائه دادند.

اين همايش با سخنرانی دكتر ناجي ميداني رئیس دانشكده علوم اداري و اقتصادي و دكتر مهدی مرادي معاون پژوهشي و پشتيباني دانشكده پيرامون اهميت همايش با تاکید بر رويكردهاي نوين بازاريابي؛ رويكردهاي نوين برند سازي، رويكردهاي نوين مشتري مداري آغاز شد و سپس دكتر آذر كفاش پور؛ دبير علمي همايش هدف از برگزاري و فرايند 10ماهه در رابطه با فعاليتهاي علمي، اداري و اجرايي انجام شده تا روز همايش و نحوه اداره اين سيستم پس از اخذ مجوزهاي لازم را تشریح نمود.
نشست پاياني همايش به بررسي مسائل مرتبط با حوزه كسب و كار و بازار پرداخت و صاحبان كسب و كار و كارآفرينان با سخنراني كاربردي خود تركيبي از علم و عمل را به تصوير كشيده و پل ارتباطی موثری بنا نهادند..

در خاتمه ی این رویداد؛ پس از اهداء جوایز و تندیس ها، بيانيه اختتاميه با 7 بند با تاکید بر اهميت حمايت و توجه ويژه مديران ارشد وزارت عتف و رؤسا و مديران دانشگاهها قرائت شد و موارد ذيل به عنوان پيش نيازهاي اوليه رشد و توسعه همكاري هاي مضاعف بين دانشگاه، صنعت و كسب و كارها اعلام گرديد:

1 تخصيص اعتبارات براي تحقق مفاد بيانيه

2 پيگيري تصويب طرح هاي ويژه مرتبط با موضوع همايش براي دانشكده اقتصاد و ساير رشته هاي مرتبط

3 حمايت از مديران اقتصاد و بازرگاني و فناوري اطلاعات  دانشگاهها در راستاي تحقق اهداف همايش

IMG 20241103 223244 057IMG 20241103 223308 897IMG 20241103 223320 949IMG 20241103 223520 008IMG 20241103 223321 554IMG 20241103 223321 696

 

International

دفتر توسعه همكاری های بين‌المللی

feacoleg

آموزش های عالی آزاد

pazhoheshi

تفكر سيستمی در عمل

erland

دوره کارشناسی حسابداری

3 گروه آموزشی
31 رشته/مقطع تحصیلی
45 عضو هیات علمی
1800 دانشجو
250 دانشجوی بین المللی
9000 دانش آموخته