دومین همايش ملي بازاریابی (رویکرد نوین) در تاریخ 9 آبان ماه 1403 در تالار فارابی دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد. در این همایش؛ پژوهشگران و متخصصان در رشته هاي بازرگاني و بازاريابي و كسب و كار و فن آوري اطلاعات گرد هم آمدند و آخرين يافته هاي علمي در محورهاي همايش را در قالب سخنرانی و مقالات ارائه دادند.
اين همايش با سخنرانی دكتر ناجي ميداني رئیس دانشكده علوم اداري و اقتصادي و دكتر مهدی مرادي معاون پژوهشي و پشتيباني دانشكده پيرامون اهميت همايش با تاکید بر رويكردهاي نوين بازاريابي؛ رويكردهاي نوين برند سازي، رويكردهاي نوين مشتري مداري آغاز شد و سپس دكتر آذر كفاش پور؛ دبير علمي همايش هدف از برگزاري و فرايند 10ماهه در رابطه با فعاليتهاي علمي، اداري و اجرايي انجام شده تا روز همايش و نحوه اداره اين سيستم پس از اخذ مجوزهاي لازم را تشریح نمود.
نشست پاياني همايش به بررسي مسائل مرتبط با حوزه كسب و كار و بازار پرداخت و صاحبان كسب و كار و كارآفرينان با سخنراني كاربردي خود تركيبي از علم و عمل را به تصوير كشيده و پل ارتباطی موثری بنا نهادند..
در خاتمه ی این رویداد؛ پس از اهداء جوایز و تندیس ها، بيانيه اختتاميه با 7 بند با تاکید بر اهميت حمايت و توجه ويژه مديران ارشد وزارت عتف و رؤسا و مديران دانشگاهها قرائت شد و موارد ذيل به عنوان پيش نيازهاي اوليه رشد و توسعه همكاري هاي مضاعف بين دانشگاه، صنعت و كسب و كارها اعلام گرديد:
1 تخصيص اعتبارات براي تحقق مفاد بيانيه
2 پيگيري تصويب طرح هاي ويژه مرتبط با موضوع همايش براي دانشكده اقتصاد و ساير رشته هاي مرتبط
3 حمايت از مديران اقتصاد و بازرگاني و فناوري اطلاعات دانشگاهها در راستاي تحقق اهداف همايش