بررسی تاثیر هوش تحلیلی کلان داده بر عملکرد مدیریت با مشتری با نقش میانجی گری سفارش سازی انبوه و نقش تعدیل گری توانایی بازاریابی
(مورد مطالعه مدیران شرکت های فناوری محور مبتنی بر کلان داده در بخش محصولات و خدمات)
ارائه کننده: حامده حضرت علی
استاد راهنما: دکتر محمّد مهرآیین
استاد مشاور: دکتر غلامرضا ملک زاده
اساتيد داور :دکتر مصطفی کاظمی
دکتر روح اله باقری
نمايندهي تحصيلات تکميلي: دکتر روح اله باقری
زمان: ساعت 12روز شنبه 11/30/ 1400
مکان: دانشکده ي علوم اداري و اقتصادي