بررسی تاثیر ازدحام جمعیت و بینظمی فروشگاه بر نیات رفتار اجتنابی خریداران با میانجی گری احساس سردرگمی و الودگی درک شده خریدار وتعدیل گری انگیزه خریدار و احساس کمبود درک شده خریدار مورد مطالعه مشتریان فروشگاه های بزرگ پوشاک در مشهد
ارائه کننده: محمد دهنوي
اساتید راهنما: دکتر قاسم اسلامي
استاد مشاور: دکتر يعقوب مهارتي
اساتید داور: دکتر مجتبي پورسليمي
دکتر عليرضا حداديان
نماینده تحصیلات تکمیلی: دکتر قاسم اسلامي
زمان: ساعت 12 روز چهارشنبه 1404/07/23- کلاس 203