9682تقدیر و تشکر از حضرت آیت الله سیّد حسین سادات حسینی اهداء کننده مجموعه نفیسی از کتابهای فقهی و حقوقی به دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه فردوسی مشهد


وَ يَزِيدُ اللَّهُ الَّذِينَ اهْتَدَوْا هُدىً وَ الْباقِياتُ الصَّالِحاتُ خَيْرٌ عِنْدَ رَبِّكَ ثَواباً وَ خَيْرٌ مَرَدًّا (امّا) کسانی که در راه هدایت گام نهادند، خداوند بر هدایتشان می‌افزاید؛ و آثار شایسته‌ای که (از انسان) باقی می‌ماند، ثوابش در پیشگاه پروردگارت بهتر، و عاقبتش خوبتر است( آیه 76 سوره مریم).

فضل و معرفت انسان از میزان گرایش و عشق  او به  فعالیت در عرصه ی کتاب وکتابخوانی قابل سنجش است و  این محک،  عیار گوهر   وجودی آدمیان فرهیخته است.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد در راستای اقدام نیکوکارانه حضرت آیت الله سیّد حسین سادات حسینی از قضات پیشکسوت دیوان عالی کشور که با سخاوتِ طبع با اهداء چند هزار نسخه ازکتاب های فقهی و حقوقی به کتابخانه تخصصی دانشکده حقوق و علوم سیاسی موجبات  غنای  مجموعه را فراهم کردند. آقایان دکتر جوان جعفری رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه فردوسی مشهد به همراه دکتر حسینی مدیر گروه حقوق و دکتر عابدی از اساتید گروه حقوق دانشکده در تاریخ سه شنبه 3/8/1396 با حضور در منزل آیت الله با تقدیم لوح تقدیر، مراتب سپاس خود و ریاست دانشگاه فردوسی مشهد را از ایشان اعلام داشتند. امید آنکه این سنت حسنه برای تمامی فرهیختگان تکرار شود و از آنان صدقه جاریه به یادگار بماند.


لازم به ذکر است این مجموعه نفیس در اختیار علاقمندان و پژوهشگران دانشگاه قرارگرفته است.

 9631

800860

 

International

دفتر توسعه همكاری های بين‌المللی

feacoleg

آموزش های عالی آزاد

pazhoheshi

تفكر سيستمی در عمل

erland

دوره کارشناسی حسابداری

3 گروه آموزشی
31 رشته/مقطع تحصیلی
45 عضو هیات علمی
1800 دانشجو
250 دانشجوی بین المللی
9000 دانش آموخته