Poosterclermont

دوره آموزشی بازاریابی بین‌المللی (IBF) از دوره‌های مورد تائید بین‌المللی دانشگاه کلرمونت اورنیه فرانسه می‌باشد که با همکاری دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.

  • 50% مطالب این دوره به‌صورت کلاس حضوری و توسط اساتید دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد و 50% دیگر توسط استادان دانشگاه کلرمونت اورنیه فرانسه به‌صورت مجازی ارائه خواهد شد.
  • دروس حضوری در طی دو ترم و در قالب 12 درس 3 واحدی تخصصی (هر ترم 6 درس و درمجموع 36 واحد) و دروس آشنایی با زبان فرانسه ارائه خواهد شد.
  • محل برگزاری کلاس‌ها دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی مشهد می‌باشد.
  • کلیه مطالب دوره (حضوری و مجازی) به زبان انگلیسی تدریس می‌شود، همچنین واحدهای آموزشی آشنایی با زبان فرانسه در دروس دوره در نظر گرفته‌شده است
  • مدت برگزاری دوره 10 ماه می‌باشد.
  • برای فارغ‌التحصیلان این دوره، توسط دانشگاه کلرمونت اورنیه فرانسه گواهینامه بین‌المللی صادر خواهد شد. این مدرک برای ادامه تحصیل درزمینهٔ های تجارت بین‌الملل در سراسر دنیا قابل‌قبول می‌باشد.

شرایط پذیرش:

  • دارا بودن مدرک کارشناسی دریکی از رشته‌های بازاریابی- مدیریت تجاری- MBA و رشته‌های مرتبط

یا دارا بودن حداقل 5 سال سابقه کاری در حوزه‌های تجارت و بازرگانی

توجه: متقاضیان پس از ثبت‌نام باید در مصاحبه علمی و انگلیسی شرکت نمایند. پذیرفته‌شدگان در صورت نیاز به بهبود سطح زبان انگلیسی، می‌بایست در دوره‌های پیش‌نیاز آموزشی زبان انگلیسی شرکت نمایند.

شهریه دوره:

 140 یورو (برای هرماه تحصیل) + 35.000.000 ریال برای هر ترم آموزش حضوری می‌باشد.

توجه: شهریه دوره‌های پیش‌نیاز زبان انگلیسی به‌صورت مجزا محاسبه و اخذ خواهد شد.

 علاقه مندان می‌توانند با واریز 500.000 ریال برای پیش ثبت‌نام و شرکت در مصاحبه علمی و انگلیسی شرکت نمایند

International

دفتر توسعه همكاری های بين‌المللی

feacoleg

آموزش های عالی آزاد

pazhoheshi

تفكر سيستمی در عمل

erland

دوره کارشناسی حسابداری

3 گروه آموزشی
31 رشته/مقطع تحصیلی
45 عضو هیات علمی
1800 دانشجو
250 دانشجوی بین المللی
9000 دانش آموخته