دوره آموزشی بازاریابی بینالمللی (IBF) از دورههای مورد تائید بینالمللی دانشگاه کلرمونت اورنیه فرانسه میباشد که با همکاری دانشگاه فردوسی مشهد برگزار میشود.
- 50% مطالب این دوره بهصورت کلاس حضوری و توسط اساتید دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد و 50% دیگر توسط استادان دانشگاه کلرمونت اورنیه فرانسه بهصورت مجازی ارائه خواهد شد.
- دروس حضوری در طی دو ترم و در قالب 12 درس 3 واحدی تخصصی (هر ترم 6 درس و درمجموع 36 واحد) و دروس آشنایی با زبان فرانسه ارائه خواهد شد.
- محل برگزاری کلاسها دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی مشهد میباشد.
- کلیه مطالب دوره (حضوری و مجازی) به زبان انگلیسی تدریس میشود، همچنین واحدهای آموزشی آشنایی با زبان فرانسه در دروس دوره در نظر گرفتهشده است
- مدت برگزاری دوره 10 ماه میباشد.
- برای فارغالتحصیلان این دوره، توسط دانشگاه کلرمونت اورنیه فرانسه گواهینامه بینالمللی صادر خواهد شد. این مدرک برای ادامه تحصیل درزمینهٔ های تجارت بینالملل در سراسر دنیا قابلقبول میباشد.
شرایط پذیرش:
- دارا بودن مدرک کارشناسی دریکی از رشتههای بازاریابی- مدیریت تجاری- MBA و رشتههای مرتبط
یا دارا بودن حداقل 5 سال سابقه کاری در حوزههای تجارت و بازرگانی
توجه: متقاضیان پس از ثبتنام باید در مصاحبه علمی و انگلیسی شرکت نمایند. پذیرفتهشدگان در صورت نیاز به بهبود سطح زبان انگلیسی، میبایست در دورههای پیشنیاز آموزشی زبان انگلیسی شرکت نمایند.
شهریه دوره:
140 یورو (برای هرماه تحصیل) + 35.000.000 ریال برای هر ترم آموزش حضوری میباشد.
توجه: شهریه دورههای پیشنیاز زبان انگلیسی بهصورت مجزا محاسبه و اخذ خواهد شد.
علاقه مندان میتوانند با واریز 500.000 ریال برای پیش ثبتنام و شرکت در مصاحبه علمی و انگلیسی شرکت نمایند