به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد ، تعدادی از دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد گروه مدیریت دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی مشهد  به سرپرستی دکتر مصطفی کاظمی، استاد گروه مدیریت و مهندس سید محمدامین جاوید، دبیر انجمن توسعه مهارت‌های شغلی و مدرس مدیریت کیفیت و بهره‌وری، از شرکت خدمات مهندسی سازه‌های هیدرولیک بازدید نمودند.

در این بازدید که به‌منظور آشنایی دانشجویان با محیط واقعی کار و همچنین درک بهتر مفاهیم تئوری دروس مربوطه برگزار شد، مهندس ابوالفضل رضازاده، مدیر برنامه‌ریزی و انبارهای شرکت سازه‌های هیدرولیک به معرفی بخش‌های مختلف نظیر انبار، مونتاژ، کنترل کیفیت  پرداخت.

در پایان بازدید هر بخش دانشجویان پرسش‌های خود را مطرح نموده که با پاسخ‌ اساتید و مسئولین هر بخش همراه شد. درنهایت در راستای اصل ارتقای توان اشتغال پذیری دانشجویان و دستیابی به اهداف آن درزمینهٔ رفع کاستی‌های برنامه‌های آموزشی، انطباق هرچه بیشتر برنامه‌های درسی با نیازهای جامعه، روزآمدسازی و ارتقای کارآمدی برنامه‌های آموزشی و نوسازی و تقویت بنیه انسانی و مادی دانشگاه، دانشجویان به کارخانه مذکور معرفی گردیدند و پروژه‌های درسی آنان مطابق با نیاز روز در کارخانه تعریف گردید.

123

International

دفتر توسعه همكاری های بين‌المللی

feacoleg

آموزش های عالی آزاد

pazhoheshi

تفكر سيستمی در عمل

erland

دوره کارشناسی حسابداری

3 گروه آموزشی
31 رشته/مقطع تحصیلی
45 عضو هیات علمی
1800 دانشجو
250 دانشجوی بین المللی
9000 دانش آموخته