به گزارش روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، دانشکده علوم اداری و اقنصادی به مناسبت هفته سرآمدی آموزش و با شعار آموزش جامع برای جامعه‌ای بهتر علاوه بر برنامه های متنوع و برگزاری سخنرانیهای علمی، مراسم جشنی ویژه جهت تجلیل از دانشجویان برگزیده گروه های پنج گانه دانشکده که با استقبال خوب اساتید و دانشجویان همراه بود د تاریخ سه ‌شنبه دهم اردیبهشت ماه در آمفی تئاتر فارابی این دانشکده برگزار گردید..

در آغاز این برنامه دکتر محمّد‌رضا عباس زاده معاون دانشجویی و فرهنگی، ضمن تبریک هفته سرآمدی آموزش به معرفی برنامه های در نظر گرفته شده پرداختند و بر اهمیت آموزش و نقش برجسته و بی بدیل دانشجویان به عنوان جامعه هدف تاکید کردند.

سپس 4 نفر برگزیده مسابقه دانشجویی با موضوع: اگر استاد بودم که از قبل برای هفته سرآمدی آموزش برای دانشجویان طراحی شده و اطلاع رسانی گردیده بود به خواندن دل نوشته ها‌ی خود پرداختند که مورد توجّه حاضران قرار گرفت. این بخش با دادن چهار کارت هدیه یک میلون ریالی به ایشان پایان یافت. اسامی آن ها به شرح زیر می باشد:

فاطمه قاسمی

الهه برات زاده

فائزه فداکار

و ازنظر نگاه طنز فاطمه اسکندرزاده

در ادامه برنامه سه قطعه موسیقی سنتی توسط گروه هنری ارغنون دانشگاه برای حاضران اجرا و مورد استقبال قرار گرفت.

بحث علمی و چالشی این همایش با عنوان: نقش دانشگاه های نسل سوم و چهارم توسط سه نفر از اعضای هیأت علمی شامل سرکار خانم دکتر کفاش‌پور به عنوان نماینده گروه آموزشي مديريت آقای دکتر روح‌‌الله ‌اسلامی به عنوان نماینده آموزشي علوم سياسي و آقای دکتر مهدی فیضی به عنوان نماینده گروه آموزشي اقتصاد ارائه شد که هرکدام به ارائه دیدگاه های خود پرداختند و در انتهای این بخش پرسش و پاسخ برگزار گردید.

حسن ختام این برنامه با تقدیر و تشکر و دادن هدیه به نفرات برتر دانشجویان کارشناسی که رتبه اول در بین دانشجویان هم رشته خود تا پایان نیمسال اول سال تحصیلی 1398 - 1397 را کسب کرده بودند به پایان رسید.

اسامی آن ها به شرح زیر می باشد:

گروه آموزشی مدیریت: مهلا غلام‌رضا نژاد

گروه آموزشی حقوق: احسان دریادل

گروه آموزشی حسابداری: زهرا عباس‌پور

گروه آموزشی اقتصاد: فاطمه سید‌رمضانی

گروه آموزشی علوم سیاسی: مهردادکریمی

3-web4-web5-web2-web

International

دفتر توسعه همكاری های بين‌المللی

feacoleg

آموزش های عالی آزاد

pazhoheshi

تفكر سيستمی در عمل

erland

دوره کارشناسی حسابداری

3 گروه آموزشی
31 رشته/مقطع تحصیلی
45 عضو هیات علمی
1800 دانشجو
250 دانشجوی بین المللی
9000 دانش آموخته