به نام خدا

ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان محترم شرکت­ کننده در آزمون دکتری گروه مدیریت به استحضار می­رساند متقاضیانی که در گرایش­ های مختلف (مدیریت دولتی گرایش مدیریت منابع انسانی، مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در عملیات) و شامل دوره ­های روزانه، شبانه، استعداد درخشان دعوت به مصاحبه شده ­اند می رساند جهت برگزاری هرچه بهتر مصاحبه، نکات ذکر شده در ادامه را به طور دقیق و کامل مطالعه و موارد خواسته شده را تکمیل نمایند.

1- متقاضیان محترم با مراجعه به سایت www.phdfum.ir اطلاعات خواسته شده را به طور کامل و دقیق تکمیل، بارگذاری و تأیید نهایی نمایند (آخرین مهلت تکمیل فرم، شنبه 1 تیرماه 1398 می باشد).

تبصره 1- متقاضیان می­توانند با درج شماره داوطلبی، کد ملی و سال تولد وارد سامانه شوند.

تبصره2- اطلاعات این بخش منحصراً مربوط به گروه مدیریت بوده و تکمیل دقیق و درست آن برای ارزیابی نمره ی متقاضی لازم و ضروری است.

تبصره 3- - متقاضیان دقت داشته باشند بعد از تکمیل اطلاعات حتماً آن را تأیید نهایی نمایند در غیر اینصورت اطلاعات در سیستم ثبت نخواهد شد. ضمناً بدیهی است پس از تأیید نهایی توسط متقاضی، امکان اصلاح اطلاعات وجود نخواهد داشت

تبصره 4- در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکل در درج اطلاعات با شماره (38806340- 051) تماس حاصل شود.

2- علاوه بر تکمیل اطلاعات در بخش قبل، فرم پیوست (مشخصات کلی  متقاضی ورود به مقطع دکتری 1398) دانلود شده و به دقت تکمیل شود.

تبصره1- متقاضیان محترم توجه داشته باشند که فقط مجاز هستند این فرم را با خود به جلسه­ ی مصاحبه برده، بنابراین در تکمیل آن دقت لازم انجام شود.

تبصره 2- پس از تکمیل، تعداد 5 نسخه از آن پرینت گرفته شده و روز مصاحبه همراه خود داشته باشید.

3- متقاضیان باید اصل و کپی مستندات خود اعم از مدارک شناسایی (شناسنامه- کارت ملی)، مدارک تحصیلی (کارشناسی و ارشد)، مقالات داخلی و خارجی، یک نسخه از اصل کتاب را به همراه داشته باشند. بدیهی است اصل مدارک شناسایی و تحصیلی و همچنین گواهی های مقالات همایشی پس از تطابق با اصل عودت داده شده اما نسخه کتاب برای ارزیابی نهایی از متقاضی تحویل گرفته خواهد شد.

 

 

گروه مدیریت دانشکده­ ی علوم اداری و اقتصادی

 

برای دریافت فرم مشخصات کلی متقاضی ورود به مقطع دکتری 1398 کلیک کنید

 

International

دفتر توسعه همكاری های بين‌المللی

feacoleg

آموزش های عالی آزاد

pazhoheshi

تفكر سيستمی در عمل

erland

دوره کارشناسی حسابداری

3 گروه آموزشی
31 رشته/مقطع تحصیلی
45 عضو هیات علمی
1800 دانشجو
250 دانشجوی بین المللی
9000 دانش آموخته