1) مدلهای تدوين استراتژی توليد و عمليات
Formulation Models Of Operations and Manufacturing Strategy
2) مدلهای کمی در برنامه ريزی های تامين، توليد و توزيع مديريت زنجيره تامين
Quantitative Models for Supply, Production and Distribution Plans in Supply Chain Management
3) مدلهای کمی در طرحريزی واحدهای صنعتی و برنامه ريزی توليد
Quantitative Models in Industrial Planning and Production Planning
4) شبيه سازی سيستم های پيوسته مديريتی و صنعتی با رويکرد سيستم های پويا
Simulation of Industrial and Managerial continuous Systems by Using the Approach of Dynamic System
5) مدلهای کمی تصميم گيری و ارزيابی عملکرد سازمانها
Quantitative Models of Decision Making and Organizations Performance Measurement
6) بکارگيری فنون تحليل آماری چند متغيره در تصميم گيری های سازمانی و مديريتی
Applying Multi Variables Statistical Analysis Methods in Industrial and Managerial Decisions
Formulation Models Of Operations and Manufacturing Strategy
2) مدلهای کمی در برنامه ريزی های تامين، توليد و توزيع مديريت زنجيره تامين
Quantitative Models for Supply, Production and Distribution Plans in Supply Chain Management
3) مدلهای کمی در طرحريزی واحدهای صنعتی و برنامه ريزی توليد
Quantitative Models in Industrial Planning and Production Planning
4) شبيه سازی سيستم های پيوسته مديريتی و صنعتی با رويکرد سيستم های پويا
Simulation of Industrial and Managerial continuous Systems by Using the Approach of Dynamic System
5) مدلهای کمی تصميم گيری و ارزيابی عملکرد سازمانها
Quantitative Models of Decision Making and Organizations Performance Measurement
6) بکارگيری فنون تحليل آماری چند متغيره در تصميم گيری های سازمانی و مديريتی
Applying Multi Variables Statistical Analysis Methods in Industrial and Managerial Decisions
1) رفتار مصرف کننده - Consumer Behavior
2) مشتری مداری - Customer orientation
3) بازاریابی بین الملل و صادرات و واردات - International Marketing
4) بازاریابی داخلی( ترکیب منابع انسانی و بازاریابی) - Internal Marketing
5) رفتار مشتری و رقبا(ترکیبازاریابی و رفتار سازمانی) - Consumer and Competitors Behavior
6) بازاریابی خدمات(ورزشی، بانکی، بیمه، گردشگری) - Service Marketing
7) ترکیب بازاریابی و سرمایه گذاری - Mktg and Investment
8) بازاریابی الکترونیک و ارتباط فناوری و بازاریابی - e-marketing
9) مدیریت خدمات - Service Management
2) مشتری مداری - Customer orientation
3) بازاریابی بین الملل و صادرات و واردات - International Marketing
4) بازاریابی داخلی( ترکیب منابع انسانی و بازاریابی) - Internal Marketing
5) رفتار مشتری و رقبا(ترکیبازاریابی و رفتار سازمانی) - Consumer and Competitors Behavior
6) بازاریابی خدمات(ورزشی، بانکی، بیمه، گردشگری) - Service Marketing
7) ترکیب بازاریابی و سرمایه گذاری - Mktg and Investment
8) بازاریابی الکترونیک و ارتباط فناوری و بازاریابی - e-marketing
9) مدیریت خدمات - Service Management
1) مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک
2) تصمیم گیری استراتژیک
3) بازاریابی و مدیریت بازاریابی
4) مدیریت برند و نام تجاری
5) مدیریت تغییر و تحول سازمانی
2) تصمیم گیری استراتژیک
3) بازاریابی و مدیریت بازاریابی
4) مدیریت برند و نام تجاری
5) مدیریت تغییر و تحول سازمانی
1. مدیریت منابع انسانی Human Resource Management - HRM
2. بهره وری انسانی/سازمانی Human/Organizational Productivity
3. جذب و حفظ بهترین کارکنان Hiring & keeping the Best Employees
4. تحلیل فرهنگ سازمانی و فرهنگ سازی Organizational Culture Analysis & Culture-Building Practices
5. کیفیت خدمات و مشتری مداری Service Quality & Customer-Orientation
6. رقابت و توسعه سهم بازار Competition & Market Share Development 7. رفتار سازمانی Organizational Behavior
2. بهره وری انسانی/سازمانی Human/Organizational Productivity
3. جذب و حفظ بهترین کارکنان Hiring & keeping the Best Employees
4. تحلیل فرهنگ سازمانی و فرهنگ سازی Organizational Culture Analysis & Culture-Building Practices
5. کیفیت خدمات و مشتری مداری Service Quality & Customer-Orientation
6. رقابت و توسعه سهم بازار Competition & Market Share Development 7. رفتار سازمانی Organizational Behavior
1) مدیریت زنجیره تامین - Supply chain management
2) مدیریت ریسک - Risk management
3) مدیریت تکنولوژی - Technology management
4) تجارت و بانکداری الکترونیک - E_commerce & E_Banking
5) مديريت خدمات - Services Management
2) مدیریت ریسک - Risk management
3) مدیریت تکنولوژی - Technology management
4) تجارت و بانکداری الکترونیک - E_commerce & E_Banking
5) مديريت خدمات - Services Management
1) تحلیل پوششی داده ها
2) تحقیق در عملیات
3) تصمیم گیری های چندمعیاره(MODM & MADM)
4) مدیریت پروژه
5) کارآفرینی سازمانی
6) چابکی سازمانی
7) مدیریت کیفیت و بهره وری
2) تحقیق در عملیات
3) تصمیم گیری های چندمعیاره(MODM & MADM)
4) مدیریت پروژه
5) کارآفرینی سازمانی
6) چابکی سازمانی
7) مدیریت کیفیت و بهره وری
بازارشناسيMarketology
استراتژي بازاريابي- بازاريابي استراتژيكMarketing strategy Strategic marketing
بازاريابيMarketing -بازاريابي بين المللInternational M.- -بازاريابي داخليInternal M.
بازاريابي الكترونيكElectronic M.
مديريت استراتژيك ، برنامه ريزي وكنترل استراتژيكStrategic Management-planning-control
مديريت برند-برند سازي- احيا برند-ارزش گذاري برندBranding(management-valuation ,..)
مشتري مداري-تعيين ارزش مشتري-طبقه بندي مشتريCustomering
استراتژي بازاريابي- بازاريابي استراتژيكMarketing strategy Strategic marketing
بازاريابيMarketing -بازاريابي بين المللInternational M.- -بازاريابي داخليInternal M.
بازاريابي الكترونيكElectronic M.
مديريت استراتژيك ، برنامه ريزي وكنترل استراتژيكStrategic Management-planning-control
مديريت برند-برند سازي- احيا برند-ارزش گذاري برندBranding(management-valuation ,..)
مشتري مداري-تعيين ارزش مشتري-طبقه بندي مشتريCustomering
1) تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم ها
2) سیستم های اطلاعاتی مدیریت (MIS)
3) دولت الکترونیک (E-government)
4) تجارت الکترونیک (E-commerce)
5) مدیریت دانش (Knowledge Management)
2) سیستم های اطلاعاتی مدیریت (MIS)
3) دولت الکترونیک (E-government)
4) تجارت الکترونیک (E-commerce)
5) مدیریت دانش (Knowledge Management)
1-محاسبه كارايي و سنجش اثربخشي
Measurement of efficiency and effectiveness
2-ارتقاء كيفيت خدمات وچابك سازي سازماني
Organizational Agility and service quality enhancement
3-طراحي مدل بهره وري ،انگيزش، رهبري
Designing productivity and motivation snd lredership model
4-تدوين و اجراي انواع استراتژي هاي سازماني
Designing and implementing organizational strategies
5-تحقيق در حوزه مديريت منابع انساني
Research in human resource management topics
6-تحقيق در حوزه روانشناسي كار ورفتارسازماني
Research in organizational and work psychology topics
Measurement of efficiency and effectiveness
2-ارتقاء كيفيت خدمات وچابك سازي سازماني
Organizational Agility and service quality enhancement
3-طراحي مدل بهره وري ،انگيزش، رهبري
Designing productivity and motivation snd lredership model
4-تدوين و اجراي انواع استراتژي هاي سازماني
Designing and implementing organizational strategies
5-تحقيق در حوزه مديريت منابع انساني
Research in human resource management topics
6-تحقيق در حوزه روانشناسي كار ورفتارسازماني
Research in organizational and work psychology topics
1) نگرش های شغلی
2) مدیریت احساسات
3) رهبری در سازمان ها
4) فرهنگ و فرهنگ سازمانی
2) مدیریت احساسات
3) رهبری در سازمان ها
4) فرهنگ و فرهنگ سازمانی
1) مدل هاي انتخاب پروژه - Project Selection Models
2) تحليل مدل هاي تصميم گيري كمي
Analyzing Quantitative Decision-Making Models
3) مدل هاي كمي ارزيابي عملكرد (تحليل پوششي داده ها، سنجش موفقيت و ...)
Quantitative Models of Performance Measurement
4) تدوين طرح هاي معماري سازمان - Enterprise Architecture Plans
5) حوزه هاي نوظهور سيستم هاي اطلاعات مديريت و گردش كار
(ERP، BPMS، WFMS و ...) New Areas in MIS and WFM
2) تحليل مدل هاي تصميم گيري كمي
Analyzing Quantitative Decision-Making Models
3) مدل هاي كمي ارزيابي عملكرد (تحليل پوششي داده ها، سنجش موفقيت و ...)
Quantitative Models of Performance Measurement
4) تدوين طرح هاي معماري سازمان - Enterprise Architecture Plans
5) حوزه هاي نوظهور سيستم هاي اطلاعات مديريت و گردش كار
(ERP، BPMS، WFMS و ...) New Areas in MIS and WFM
1) هوش سازمانی و سازمان های هوشمند
Organizational Intelligence and Intelligent Organizations
2) هویت سازمانی
Organizational Identity
3) یادگیری سازمانی و سازمان های یادگیرنده
Organizational Learning and Learning Organizations
4) مدیریت دانش
Knowledge Management
5) فرهنگ سازمانی
Organizational Culture
6) انرژی، انتروپی، سینرژی، سینتروپی و اگزرژی سازمانی
Organizational Energy, Entropy, Synergy, Syntropy and Exergy
7) تجزیه و تحلیل چند سطحی و تحلیل شبکه ای پدیده های رفتاری در سازمان ها
Multilevel and Network Analysis of Organizational Behavioral phenomena
Organizational Intelligence and Intelligent Organizations
2) هویت سازمانی
Organizational Identity
3) یادگیری سازمانی و سازمان های یادگیرنده
Organizational Learning and Learning Organizations
4) مدیریت دانش
Knowledge Management
5) فرهنگ سازمانی
Organizational Culture
6) انرژی، انتروپی، سینرژی، سینتروپی و اگزرژی سازمانی
Organizational Energy, Entropy, Synergy, Syntropy and Exergy
7) تجزیه و تحلیل چند سطحی و تحلیل شبکه ای پدیده های رفتاری در سازمان ها
Multilevel and Network Analysis of Organizational Behavioral phenomena
1) حكومتمندي - govermentality in Iran
2) تكنولوژي هاي قدرت در اسلام - power technology in Islam
3) تكنولوژي اطلاعات و سياست - information technology and politic
4) انديشه سياسي در غرب - political thought in west
5) روش شناسي در انديشه سياسي - methodology in political thought
6) اندرزنامه هاي سياسي در ايران - mirror of king in Iran
7) تكنولوژي هاي قدرت در ايران - power technology in Iran
8) انديشه سياسي در ايران - political thought in Iran
2) تكنولوژي هاي قدرت در اسلام - power technology in Islam
3) تكنولوژي اطلاعات و سياست - information technology and politic
4) انديشه سياسي در غرب - political thought in west
5) روش شناسي در انديشه سياسي - methodology in political thought
6) اندرزنامه هاي سياسي در ايران - mirror of king in Iran
7) تكنولوژي هاي قدرت در ايران - power technology in Iran
8) انديشه سياسي در ايران - political thought in Iran
- Regional studies (Middle East, South Asia)
- International Security (nuclear proliferation, deterrence)
- International Relations Theory (english school, historical sociology)
- International Political Economy (Theories)
- International Security (nuclear proliferation, deterrence)
- International Relations Theory (english school, historical sociology)
- International Political Economy (Theories)