1. اخبار آموزشی
  2. اخبار پژوهشی
  3. اخبار فرهنگی
  4. جلسات دفاع

مرکز رایانه و سمعی بصری:
مرکز رایانه دانشکده در سال 1369 فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 1372 اقدام به خرید تجهیزات ضروری نمود و با 10 دستگاه رایانه وسه دستگاه چاپگر تحت شبکه داخلی NOVELL به فعالیت خود ادامه داد. این فعالیتها اغلب در قالب خدمات دهی به دانشجویان دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد و اعضای محترم هیات علمی در زمینه دروس عملی وفعالیت های پژوهشی بوده است. از جمله اقدامات دیگر این مرکز، برگزاری دوره های فوق برنامه جهت آشنایی بیشتر با رایانه وبکار گیری نرم افزارهای تخصصی گروههای آموزشی دانشکده است.
هم اکنون این مرکز با داشتن 180 دستگاه رایانه در سایت های مجزا و 100 دستگاه چاپگر و 4 دستگاه اسکنر و پشتیبانی حدود 200 دستگاه رایانه مستقر در دانشکده در حال خدمات دهی به اساتید، دانشجویان و دیگر واحدهای دانشکده از جمله کتابخانه، بخش اداری و اداره آموزش می باشد. از دیگر خدمات این مرکز ارئه سرویس اینترنت ونرم افزارهای کاربردی به کاربران می باشد، همچنین پشتیبانی فنی تحت شبکه وب و کلاسهای مجهز به تجهیزات رایانه ای نیز به عهده این مرکز می باشد. شبکه داخلی دانشکده بهره مند از سرور 2003 با امکانات بروز رسانی سرویس پک ها، آنتی ویروس سرور، Domain و اکتیو دایرکتور می باشد.
آمفی تاتر :
آمفی تاتر دانشکده با مساحت 590 مترمربع وگنجایش 318 نفر مجهز به امکانات صوتی و ویدیو پرژکتور واینترنت می باشد.
چاپ و تکثیر :
واحد چاپ و تكثير این دانشکده توسط بخش خصوصي اداره مي شود. در اين بخش جزوات و كارهاي دانشجويان و اساتيد تكثير مي شود. همچنين دانشجويان و اساتيد براي انجام كارهاي تايپ خود به اين بخش مراجعه مي کنند.

International

دفتر توسعه همكاری های بين‌المللی

feacoleg

آموزش های عالی آزاد

pazhoheshi

تفكر سيستمی در عمل

erland

دوره کارشناسی حسابداری

3 گروه آموزشی
31 رشته/مقطع تحصیلی
45 عضو هیات علمی
1800 دانشجو
250 دانشجوی بین المللی
9000 دانش آموخته